Gwarancja sprzedawcy to obietnica sprzedającego lub producenta, bezpłatna lub płatna, polegająca na wymianie rzeczy sprzedanej na warunkach określonych w gwarancji, jej poprawieniu lub w inny sposób zapewnienia, że rzecz jest zgodna z warunkami gwarancji.
Okres gwarancji rozpoczyna się w momencie przekazania towarów lub usług kupującemu, chyba że umowa lub list gwarancyjny przewidują późniejszy początek okresu gwarancji. Jeśli towary zostaną wysłane do kupującego, okres gwarancji rozpoczyna się po przekazaniu towarów do kupującego. Okres gwarancji zostaje zawieszony, gdy kupujący nie może korzystać z rzeczy z powodu jej niezgodności z warunkami umownymi, za które odpowiedzialna jest osoba, która wystawiła gwarancję handlową. Gwarancja na sprzedany towar jest opcjonalna. Problemy i roszczeni a konsumentów wynikające z okresu gwarancji powinny być rozwiązywane przez bezpośredniego sprzedawcę. Jeśli mówimy o maszynach domowych, rozwiązanie problemów można przenieść do przedstawicielstw / importerów sprzętu. Przed zakupem urządzenia gospodarstwa domowego konsument powinien wyjaśnić, jak zorganizowane jest rozwiązanie ewentualnych problemów w okresie gwarancyjnym. Gwarancja sprzedawcy to obietnica sprzedającego lub producenta, bezpłatna lub płatna, polegająca na wymianie rzeczy sprzedanej na warunkach określonych w gwarancji, jej poprawieniu lub w inny sposób zapewnienia, że rzecz jest zgodna z warunkami gwarancji.
Okres gwarancji rozpoczyna się w momencie przekazania towarów lub usług kupującemu, chyba że umowa lub list gwarancyjny przewidują późniejszy początek okresu gwarancji. Jeśli towary zostaną wysłane do kupującego, okres gwarancji rozpoczyna się po przekazaniu towarów do kupującego. Okres gwarancji zostaje zawieszony, gdy kupujący nie może korzystać z rzeczy z powodu jej niezgodności z warunkami umownymi, za które odpowiedzialna jest osoba, która wystawiła gwarancję handlową. Gwarancja na sprzedany towar jest opcjonalna.
Problemy i roszczenia konsumentów wynikające z okresu gwarancji powinny być rozwiązywane przez bezpośredniego sprzedawcę. Jeśli mówimy o maszynach domowych, rozwiązanie problemów można przenieść do przedstawicielstw / importerów sprzętu. Przed zakupem urządzenia gospodarstwa domowego konsument powinien wyjaśnić, jak zorganizowane jest rozwiązanie ewentualnych problemów w okresie gwarancyjnym.
Podobnie jak w przypadku roszczeń z dwuletnim okresem, okres gwarancji ulega zawieszeniu, gdy kupujący nie może korzystać z rzeczy z powodu jej niezgodności z warunkami umownymi, za które odpowiedzialna jest osoba, która wystawiła gwarancję handlową. Rzecz wymieniona w okresie gwarancyjnym jest objęta nową gwarancją równoważną pierwotnej gwarancji. Warunki gwarancji nie mogą postawić konsumenta w gorszej sytuacji niż przewidziana przez prawo. Oznacza to, że pomimo warunków gwarancji (na przykład gwarancja jest ważna przez 1 rok), konsument ma prawo wnieść roszczenie do sprzedawcy w ciągu dwóch lat.
Podobnie jak w przypadku roszczeń z dwuletnim okresem, okres gwarancji ulega zawieszeniu, gdy kupujący nie może korzystać z rzeczy z powodu jej niezgodności z warunkami umownymi, za które odpowiedzialna jest osoba, która wystawiła gwarancję handlową. Rzecz wymieniona w okresie gwarancyjnym jest objęta nową gwarancją równoważną pierwotnej gwarancji. Warunki gwarancji nie mogą postawić konsumenta w gorszej sytuacji niż przewidziana przez prawo. Oznacza to, że pomimo warunków gwarancji (na przykład gwarancja jest ważna przez 1 rok), konsument ma prawo wnieść roszczenie do sprzedawcy w ciągu dwóch lat.
Reklamacja/Zwrot
Podobnie jak w przypadku roszczeń z dwuletnim okresem, okres gwarancji ulega zawieszeniu, gdy kupujący nie może korzystać z rzeczy z powodu jej niezgodności z warunkami umownymi, za które odpowiedzialna jest osoba, która wystawiła gwarancję handlową. Rzecz wymieniona w okresie gwarancyjnym jest objęta nową gwarancją równoważną pierwotnej gwarancji. Warunki gwarancji nie mogą postawić konsumenta w gorszej sytuacji niż przewidziana przez prawo. Oznacza to, że pomimo warunków gwarancji (na przykład gwarancja jest ważna przez 1 rok), konsument ma prawo wnieść roszczenie do sprzedawcy w ciągu dwóch lat. Podobnie jak w przypadku roszczeń z dwuletnim okresem, okres gwarancji ulega zawieszeniu, gdy kupujący nie może korzystać z rzeczy z powodu jej niezgodności z warunkami umownymi, za które odpowiedzialna jest osoba, która wystawiła gwarancję handlową. Rzecz wymieniona w okresie gwarancyjnym jest objęta nową gwarancją równoważną pierwotnej gwarancji. Warunki gwarancji nie mogą postawić konsumenta w gorszej sytuacji niż przewidziana przez prawo. Oznacza to, że pomimo warunków gwarancji (na przykład gwarancja jest ważna przez 1 rok), konsument ma prawo wnieść roszczenie do sprzedawcy w ciągu dwóch lat. Podobnie jak w przypadku roszczeń z dwuletnim okresem, okres gwarancji ulega zawieszeniu, gdy kupujący nie może korzystać z rzeczy z powodu jej niezgodności z warunkami umownymi, za które odpowiedzialna jest osoba, która wystawiła gwarancję handlową. Rzecz wymieniona w okresie gwarancyjnym jest objęta nową gwarancją równoważną pierwotnej gwarancji. Warunki gwarancji nie mogą postawić konsumenta w gorszej sytuacji niż przewidziana przez prawo. Oznacza to, że pomimo warunków gwarancji (na przykład gwarancja jest ważna przez 1 rok), konsument ma prawo wnieść roszczenie do sprzedawcy w ciągu dwóch lat. Okres gwarancji rozpoczyna się w momencie przekazania towarów lub usług kupującemu, chyba że umowa lub list gwarancyjny przewidują późniejszy początek okresu gwarancji. Jeśli towary zostaną wysłane do kupującego, okres gwarancji rozpoczyna się po przekazaniu towarów do kupującego. Okres gwarancji zostaje zawieszony, gdy kupujący nie może korzystać z rzeczy z powodu jej niezgodności z warunkami umownymi, za które odpowiedzialna jest osoba, która wystawiła gwarancję handlową. Gwarancja na sprzedany towar jest opcjonalna. Problemy i roszczeni a konsumentów wynikające z okresu gwarancji powinny być rozwiązywane przez bezpośredniego sprzedawcę. Jeśli mówimy o maszynach domowych, rozwiązanie problemów można przenieść do przedstawicielstw / importerów sprzętu. Przed zakupem urządzenia gospodarstwa domowego konsument powinien wyjaśnić, jak zorganizowane jest rozwiązanie ewentualnych problemów w okresie gwarancyjnym. Gwarancja sprzedawcy to obietnica sprzedającego lub producenta, bezpłatna lub płatna, polegająca na wymianie rzeczy sprzedanej na warunkach określonych w gwarancji, jej poprawieniu lub w inny sposób zapewnienia, że rzecz jest zgodna z warunkami gwarancji.